5 مشکل جدیدی که ممکن است در آینده نزدیک بازاریابی دیجیتال مشاهده کنیم | سری اول
نوشته شده توسط : worldmarketing

5 مشکل جدیدی که ممکن است در آینده نزدیک بازاریابی دیجیتال مشاهده کنیم
جهانی که می دانیم طی هشت ماه گذشته به طرز چشمگیری تغییر کرده است. همه چیز ، از نحوه غذا خوردن در رستوران ها تا نحوه بازاریابی محصولاتمان ، دچار طوفان انقلابی شده است. اما این برای آینده بازاریابی دیجیتال به چه معناست؟

COVID-19 به ما اجازه داده است تا در نظر بگیریم كه چه مشكلات تبلیغاتی در حال حاضر مشاهده می كنیم - و این نقش بزرگی در آینده ما خواهد داشت. بیشتر ما به دلیل همه گیری و سایر تغییرات اجتماعی در حال پرش از موانع چشمگیر هستیم ، اما به ما اعتماد کنید: هنوز تغییرات بیشتری در راه است.

بیایید در مورد برخی از بزرگترین مشکلاتی که در افق بازاریابی دیجیتال مشاهده می کنیم صحبت کنیم. ما همچنین شما را با نکات و ترفندهایی برای مقابله با این مسائل از قبل آماده خواهیم کرد.

مشکل شماره 1: مصرف کنندگان از تبلیغات بیمار می شوند
آخرین باری که به غیر از Super Bowl تماشا کرده اید ، چه زمانی آگهی را تماشا کرده اید؟

تخمین زده می شود که هر فرد متوسط ​​هر روز با 6000 تا 10 هزار تبلیغ روبرو می شود و با این وجود بیشتر ما وقتی مجبور به تماشای بیش از پنج ثانیه محتوای تبلیغاتی هستیم ، از ناراحتی غر می زنیم.

تحقیقات نشان داده است که مردم احساس می کنند تبلیغات بیشتر نشان داده می شوند ، به طور فزاینده ای مزاحم می شوند و نقش بیشتری در زندگی آنها دارند. متأسفانه ، بیشتر این احساسات در محدوده منفی قرار می گیرند ، نه مثبت. مردم دوست ندارند امروز چقدر تبلیغ می کنند.

در نتیجه ، افراد بیشتری در حال نصب مسدود کننده های تبلیغات هستند و در حال کار بر روی روش های جلوگیری از دیدن تبلیغات هستند. پیش بینی می شود تا سال 2021 ، 27 درصد از کاربران اینترنت به مسدودکننده های تبلیغات اعتماد کنند. همانطور که پروفسور اسوالد از دانشگاه هاروارد دریافت ، تبلیغات بیشتر ما را ناراضی می کند - و ما هر وقت بتوانیم از آن دور می شویم.

بنابراین ، اگر نوعی مارک تجاری هستید که به تبلیغات پاپ آپ و برنامه ای بسیار اعتماد کرده اید ، وقت آن است که به این فکر کنید که اگر تعداد زیادی از مشتریان بالقوه شما از مسدود کننده ها استفاده می کنند ، چه خواهید کرد.

پیشنهاد ما؟ اکنون برای چرخش دیدگاه خریداران در مورد تبلیغات خود اقدام کنید.

این فرصتی است که شما می توانید احساس آزار و اذیت افراد را هنگامی که تبلیغ شما را به عنوان یک لذت مثبت می بینند تغییر دهید.

اگر دوباره مصرف كنند ، مصرف كنندگان مانند تصدیق ها را دوست دارند

همانطور که می بینید ، مردم از دیدن تبلیغات خنده دار ، جالب یا از مارکی که از قبل می شناسند و به آن اعتماد دارند ، بدشان نمی آید. کلید ادامه احساسات مثبت این است که مخاطبان خود را با محتوای تبلیغاتی معتبر ، طنزآمیز و / یا جذاب درگیر کنید.

اگر از ما بخواهید ، در آینده بازاریابی دیجیتال ، مصرف کنندگان حرف بزرگی خواهند زد که کدام تبلیغات را تماشا می کنند و کدام یک را تماشا نمی کنند. اطمینان حاصل کنید که یکی از معدود مارک هایی هستید که در یک فضای تبلیغاتی از تعامل با آنها لذت می برند.

مسئله شماره 2: به طور فزاینده ای از ارزش نام تجاری متناقض است
هر بازاریابی که ارزش چیزهای خود را داشته باشد ، می داند که سازگاری برای حفظ یک تصویر قوی از برند مهم است. متأسفانه ، ما در دوره ای زندگی می کنیم که حفظ این ثبات سخت تر از آن است که به نظر می رسد.

هر روز یک مسئله اجتماعی جدید برای اظهارنظر وجود دارد. روند جدیدی برای استقبال. یک مسئله یا نگرانی متفاوت برای حل آن. در زمانی که هر شرکتی در تلاش است تا از جدیدترین باند واگن استفاده کند و اخلاقیات و ارزش های خود را به نمایش بگذارد ، ناسازگاری یک خطر است. وقتی به آینده بازاریابی دیجیتال نگاه می کنیم ، ناسازگاری حکم اعدام است.

اگر شما به عنوان یک مارک تجاری ، سعی کنید هر یک از تغییرات اجتماعی را که آینده درگیر شما خواهد بود ، هدف قرار دهید ، این خطر را دارید که به راحتی برای مخاطبان خود ظریف به نظر برسید.

سازگاری با برند کلید موفقیت در برندسازی است

بزرگترین مشکل مارک ناسازگار؟ گیجی.

مشتریان شما باید بدانند که شما در بلند مدت دقیقاً به چه چیزی می ایستید ، نه آنچه را که هر دقیقه از روز در طول تغییرات اجتماعی احساس می کنید.

مصرف کنندگان وقتی با مارک های مشترک ارزش های مشترکی دارند روابط خود را برقرار می کنند. اگر ارزش های شما در حال تغییر باشد ، یا اگر تعداد زیادی از آنها را داشته باشید که مردم نتوانند آنها را ردیابی کنند ، مصرف کنندگان برای ایجاد یک رابطه اعتمادپذیر با شرکت شما تلاش خواهند کرد.

هنوز هم مهم است که در تغییرات اجتماعی شرکت کنید و صدای خود را در مورد موضوعات مهم به گوش برسانید. بنابراین ، نام تجاری شما چگونه می تواند ثبات را حفظ کند و در مواقع نیاز لوله گذاری کند ما پیشنهاد می کنیم:

یادگیری آنچه می خواهید پیام نام تجاری شما باشد. لحن شما ، شخصیت شما ، هدف کلی شما چیست؟
درباره مخاطبان خود بیشتر بیاموزید. آنها واقعاً چه می خواهند از شما بشنوند؟
اطمینان حاصل کنید که اقدامات شما با گفته های شما همسو است. یک پست توییت یا اینستاگرام ساده اگر با آنچه برند شما واقعاً همخوانی ندارد ، هوشمندانه نیست.
با مصرف کنندگان به طور منظم تعامل داشته باشید و حتی در هنگام پرداختن به مسائل یا تغییرات مشکل ساز صدای سازگار را به آنها ارائه دهید.
بخاطر بسپارید: اشکالی ندارد که برای حفظ مشتری ، تصویر برند خود را در صورت لزوم تنظیم کنید. با این حال ، هر تغییری که تحریک می کنید ، هر اظهارنظر بزرگی که می کنید ، به ظاهر کلی برند کمک می کند.

تمرکز خود را بر این بگذارید که هرچه برند شما رشد می کند ، همه چیز را همگام نگه دارید. اجازه ندهید جدیدترین باند واکسن موانعی ایجاد کند 

در توسعه نام تجاری شما درعوض ، هر تغییری را به روشی سازگار با شخصیت خود کنترل کنید.

مسئله شماره 3: بیش از حد داده های مصرف کننده
امروز ، تقریباً هر چیزی را که می خواهیم می توانیم یاد بگیریم. آیا می خواهید از سن متوسط مخاطب خود مطلع شوید؟ مطمئن. علاقه مندید بدانید چه نوع لباسی می پوشند؟ باشه. به دنبال تحقیق در مورد درآمد هستید؟ گرفتیش.

شما آن را نامگذاری کنید ، یک آمار برای آن وجود دارد. اگر تحقیق از قبل وجود نداشته باشد ، می توانید با استفاده از ابزارها و خدمات مناسب آن را به راحتی جمع آوری کنید. این اطلاعات در مورد بازاریابی و برند سازی هدفمند فوق العاده مفید است.

با این حال ، آنچه در چند سال گذشته متوجه شده ایم این است که داده های زیاد می تواند چیز بدی باشد. بگذارید چرا توضیح دهیم.





:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: